Saturday, April 21, 2007

Končno

Živjo!

Sem vedela, da objave nikakor ne bodo redne ;) V zadnjem čau sem razmišljala kaj bi naredila s tem blogom, bi povedala okoli, da sem ga začela pisat, ali ne!? Nepremišljeno sem povedala trem osebam, še preden sem se odločila, da tega ne bom storila, saj me prijatelji ne poznajo na tak način (če sem iskrena, obstaja manjšina, ki pa me), no vsekakor imam srečo da sem to povedala pravim osebam in vem da ne bodo povedale naprej! Torej blog bo namenjem samo naključnim obiskovalcem in basta, ne bom spreminjala svoje odločitve :)).

Pred nekaj dnevi sem imela krajši pogovor z mami in sem se ga zopet spomnila. Hotela sem slišati njeno mnenje glede pripadnikov različnih ver, in imela sem prav, nikakor si ne predstavlja, da bi sklenila kakšno prijateljstvo z verniki drugih religij. Nasploh pa je v trenutku izpostavila muslimane (islam), te izpostavi večina ljudi, nevem zakaj, meni se ne zdijo nič drugačni od nas kristjanov, prav tako so ljudje. Res je da imajo svoja pravila, vendar jih imamo tudi mi. Krščanska vera tudi uči, da ne smemo presojati ljudi po videzu- izgledu, menim da sem spada tudi vera. Če je človek druge vere še ne pomeni da je kot oseba slab, zloben, ali nasploh kriminalec, (ne pretiravam, kar nekaj ljudi s katerimi sem se pogovarjala o tem je zapadlo v paniko, ...to je napačno, da se ne bi slučajno kdaj družila z takšnimi, bodi ponosna na svojo vero, ipd... nisem hotela reči, da mi moja vera ni všeč, samo, da se mi ne zdi napačno, če si postaneš zares blizu z kakšno osebo druge vere) razjezilo me je, ker sem se o tem pogovarjala tudi z nekaterimi, malce starejšimi, ki se imajo za zares verne kristjane, nasploh takšne, ki si mislijo, da upoštevajo vsa načela, nauke... zakaj potem predsodki???

Nič bom končala za danes:
čaw Ria

No comments: