Thursday, May 17, 2007

Kako si?

Čisto vsakdanje vprašanje- Kako si? Če malo pomislim, vedno enak odgovor, razen če je sogovornik v večji krizi. Le redki pomislijo kako se zares počutijo. Sama to naredim večkrat, saj s tem ugotovim kaj je razlog mojemu počutju in če ni ravno blesteče, izvem, kako ga izboljšati.
Podobno vprašanje je tudi- kaj delaš? Ponavadi je odgovor.... -nič ali pa -ehh, ravno.... nič posebnega, bz.

Ne ravno vsakdanje vprašanje pa je... smisel življenja! Le to si zastavi premalo ljudi, mladim se zdi to vprašanje neumno, starejšim je odg. nanj delo, nekateri pa pod to vidijo že kar klicanje smrti. To sem napisala na podlagi nekaj pogovorov, vem, da ne drži pri vseh. Toda, verjamete ali ne, ko sem ugotovila, da nekateri primerjajo smisel življenja z smrtjo, me je kar malo streslo. Nevem, zakaj jih tako zelo moti to vprašanje. Je res tako grozno, če se vprašamo čemu živimo, kakšen je naš cilj, kako izboljšati svoje življenje, kako postati srečen, zadovoljen..... ter na podlagi svojih razmišljanj sestaviti sestavljanko, ki predstavlja naše življenje?






Torej, kako si? Kaj počneš?

10 comments:

Anonymous said...

Dejmo dejmo, pišmo otroc:D Pa kako slikco svojo lahk gor vržeš, tk ko ma juvo ;)

RIA said...

O dej lepo te prosim, ti bom dala js otroc ;)
Hehe, a zato kr jo ma pa juvo, bi jo pa js tud mogla met? :) -> če me znaš prepričat... ampak ti zagotov ne bo uspel ;)

Anonymous said...

No dej otrok :D, da vidm če te poznam.

RIA said...

Hmmm, ne, nepoznaš me, ti ke vpraši, za to ne rabiš slike :)
Ej, pa pazi mal na tale svoj besedni zaklad ;)

Anonymous said...

A pol nisi otrok? Hodiš na lavo?

Aja sori, da ti svinjam po komentarjih s tem.

RIA said...

Ja no, ko sem že tak dobra duša ;) Ja, hodim na Lavo :)

Nikolina said...

Pri meni sem opazila, da ko rečem, da sem dobro sem za nič. Ko pa rečem, da sem super, sijajno, odlično, fantastično Se dogovorec spomne, da me sploh ne bi bilo treba vpršatai, ker je viteti :p

RIA said...

hehe, pogosto kar rečemo, še preden pomislimo če je res tako

persson said...

A jaz te pa poznam?
danes sem prvič ugotovil, da imaš svoj blog... :)

RIA said...

yop, zato je pa treba pazit, da lahka svobodno pišem :))